Καλέστε μας τώρα: 210-3006100 | E-mail: info@alltimeoffers.gr |
Ευέλικτη πάστα με βάση βουτυλικό καουτσούκ και πρόσθετα ασφάλτου, σχεδιασμένα για ήχο μόνωση και αντιδιαβρωτική προστασία εξωτερικών στοιχείων του αμαξώματος του αυτοκινήτου (αυτοκίνητο κάτω μέρος, θόλοι τροχών, περβάζια κ.λπ.) με απορρόφηση ήχου και απόσβεση κραδασμών ιδιότητες. Μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για την υγρασία εξωτερικών πλαστικών τόξων τροχών.
Η πάστα πρέπει να εφαρμόζεται με πινέλο σε στεγνή, καθαρισμένη επιφάνεια από βρωμιά και σκουριά. Εάν είναι απαραίτητο, μπορεί να αραιωθεί με διαλύτη πριν από τη χρήση. Μετά στέγνωμα, δημιουργεί ένα ανθεκτικό, εύκαμπτο και απορροφητικό προστατευτικό στρώμα που είναι ανθεκτικό σε μηχανικές καταπονήσεις (για παράδειγμα, πρόσκρουση από πέτρες, χαλίκια κ.λπ.) και καιρικές συνθήκες. Λόγω των ισχυρών διεισδυτικών ιδιοτήτων και της οσμής, ο παράγοντας είναι δεν συνιστάται να χρησιμοποιείται μέσα στο αυτοκίνητο, για παράδειγμα, για την απόσβεση της ταπετσαρίας στοιχεία ή πάνελ θυρών (μπορεί να διεισδύσει ή να διαρρεύσει μέσω κενών και να είναι ισχυρά απορροφάται από το υλικό ταπετσαρίας).
Ανακατέψτε καλά το περιεχόμενο του δοχείου πριν χρήση. Εάν είναι επιθυμητό, μπορεί να αραιωθεί με διαλύτες. Το πιο αξιοσημείωτο αποτέλεσμα του μπορεί να είναι η καταστολή του θορύβου του δρόμου που μπαίνει στο αυτοκίνητο από τη ζώνη του τροχού που λαμβάνεται εφαρμόζοντας την πάστα Defender (πάχος στρώσης τουλάχιστον 2 mm). Να είναι εφαρμόζεται σε υλικά απόσβεσης κραδασμών που χαρακτηρίζονται από το υψηλότερο επίπεδο μείωση κραδασμών (για παράδειγμα, CTK Dominator 3-4mm, STK Premium 3-4mm). Επιπλέον, δύο είδη ηχομονωτικών υλικών πρέπει να χρησιμοποιούνται για πλαστικό πτερύγια, για παράδειγμα: στρώματα CTK Premium 2,2-3,0 mm + αδιάβροχο θόρυβο αφρός μόνωσης ή, εναλλακτικά, ένα παχύτερο στρώμα πάστας CTK Defender σε περίπτωση μαλακά κλωστοϋφαντουργικά καλύμματα τροχών, τα οποία δεν μπορούν να καλυφθούν με στρώματα βουτυλίου. Έτσι, αυτό είναι δυνατόν να επιτευχθεί μείωση του θορύβου του δρόμου στο κάτω μέρος της καμπίνας κατά περίπου 1,5-2,5 dB, ανάλογα με το μοντέλο του αυτοκινήτου, την ποσότητα, το πάχος και τον τύπο του υλικά που χρησιμοποιούνται, καθώς και την επίδραση άλλων συστατικών του σώματος στην είσοδο του θορύβου στο αυτοκίνητο.
Που να το χρησιμοποιήσετε :
Χαρακτηριστικά: