Καλέστε μας τώρα: 210-3006100 | E-mail: info@alltimeoffers.gr |

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ
210 300 6100

Κατηγορίες

Ampire IKV050-GN-BR-150 Στριφτό Καλώδιο Ηχείων150m

79,04 
IKV050-GN-BR-150
43585155
Άμεσα Διαθέσιμο
+
Ampire IKV050-GN-BR-150 Στριφτό Καλώδιο Ηχείων150m Πολύ σφιχτό στριφτό καλώδιο εγκατάστασης, 150 μέτρα υψηλής ποιότητας 2 συρμάτων (FLRY-B), κατασκευασμένο στη Γερμανία ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΑΓΩΓΟΣ – Ονομαστική διατομή: 2x 0,5mm² twisted pair – Διάμετρος ατομικού σύρματος 0,92mm – λανθάνον με μήκος στρώσης 20 mm – μαλακός 99,9% annealed χαλκός (ECU) – Δομή κάθε μεμονωμένου σύρματος 16x 0,20mm – Αντίσταση 37 ohms/km (0.0195 ohm/meter) – Βάρος: 9,6kg/km ΜΟΝΩΣΗ – Χρώμα: ΠΡΑΣΙΝΟ/ΚΑΦΕ – Εξωτερική διάμετρος: 1,5mm – Στιβαρή μόνωση με λεπτά τοιχώματα – Μαλακό PVC χωρίς μόλυβδο (Shore hardness A89) – Εύρος θερμοκρασίας: -40°C έως +90°C (3000h) – Εύρος τάσης: μέγιστο 60 volt DC, 25 volt AC – Βάρος μόνωσης: 3,4kg/km COIL – Μήκος καλωδίου 150 μέτρα – Διάμετρος πλαστικού καρουλιού 172 mm – 84mm πλάτος πλαστικής μπομπίνας – Διάμετρος 32 mm της πλαστικής μπομπίνας ΚΑΝΟΝΕΣ Αγωγός: Cu-ETP1/CW003A σύμφωνα με το DIN 13602 Μόνωση: ISO 6722-1, Κλάση Α Χρώματα: ISO 6722-1 Ποια είναι η διαφορά μεταξύ του χαλκού OFCu και του χαλκού ECu; Η διαφορά προέρχεται από την παραγωγή των επιμέρους συρμάτων, όπου το OFCu (με καθαρότητα 99,95%) ονομάζεται χαλκός χωρίς οξυγόνο (όχι αποοξειδωμένο) και το Ecu (με καθαρότητα 99,90%) ονομάζεται χαλκός που περιέχει οξυγόνο. Για μεμονωμένα καλώδια από 0,07 έως 0,15 mm χρησιμοποιείται OFCu και από 0,20 έως 0,30 mm χρησιμοποιείται χαλκός Ecu. Τα καλώδια FLRY είναι καλώδια χαμηλής τάσης που χρησιμοποιούνται στα αυτοκίνητα. Αυτά τα καλώδια είναι κατασκευασμένα με αραιωμένη μόνωση PVC. Μια τέτοια πιο λεπτή μόνωση αναγκάζει την ονομαστική τάση γραμμής να είναι 60 V (το FLY έχει πλήρη μόνωση PVC και η ονομαστική τάση γραμμής είναι 230 V) και η χωρητικότητα μεταφοράς ρεύματος εξαρτάται από την περιοχή της διατομής της γραμμής. Μια άλλη ιδιότητα είναι το εύρος θερμοκρασίας λειτουργίας. Είναι από -40 έως 105°C. Αυτή η μικρή διαφορά σημαίνει ότι τα καλώδια FLRY χρησιμοποιούνται επίσης στο χώρο του κινητήρα για την καλωδίωση εξαρτημάτων που βρίσκονται μακριά από το μπλοκ κινητήρα ή ακόμα και κοντά στο κάτω μέρος του μπλοκ κινητήρα. Λόγω αυτών των ειδικών παραμέτρων, αυτά τα καλώδια επιλέγονται συχνά για μέρη συστημάτων χαμηλής τάσης κατά τη διάρκεια του σχεδιασμού του οχήματος και με αυτόν τον τρόπο γίνονται το βασικό καλώδιο. Τα καλώδια FLRY κατασκευάζονται σε δύο τύπους, οι οποίοι διαφέρουν μεταξύ τους ως προς τη δομή του πυρήνα, και συγκεκριμένα: * με κανονικά τυλιγμένους πυρήνες – FLRY-A. Η δομή του σύρματος κάνει το καλώδιο να γίνει πιο άκαμπτο. * με ακανόνιστα τυλιγμένους πυρήνες – FLRY-B κατασκευασμένο από μεγαλύτερο αριθμό λεπτότερων συρμάτων, που εγγυάται μικρότερη ελάχιστη ακτίνα κάμψης και μεγαλύτερη ελαστικότητα.